Vostè està aquí:Home » Senderisme » Rodés

DISTÀNCIA: 3,4km

DIFICULTAT:

VARIANTS:

625c99_2947c00380664571890b9d4cf9ce947d.jpg_srb_p_1080_279_75_22_0.50_1.20_0.00_jpg_srb

RECOMANACIONS I DADES ÚTILS

.- Circuit apte per fer a partir de finals de primavera, estiu i tardor. En altres èpoques les cotes altes poden estar cobertes de neu.

.- A la Borda de Surp trobarem 2 filats, cal que els respectem i els creuem per sota, i si els obrim els tornarem a tancar al passar.

.- El circuit Rodès és ideal per fer una sortida curta i explosiva, per exigir-nos el màxim i gaudir de la tranquilitat i les vistes del Plà de Sant Genís i de tot el seu recorregut.
No trobarem punts d’aigua en tot el trajecte .

ELEMENTS D’ESPECIAL INTERÈS

CULTURA

ITINERARI

.- Sortint del nucli de Rodès ràpidament ens enfilarem per camí de cabres resseguint el llom de la muntanya. Arribarem a una pista , que agafarem en suau baixada fins trobar un trencall a la dreta que ens durà fins a la Borda de Surp. Creurem la Borda i seguirem en forta pujada, primer entre matolls i desprès per bosc tupit, que ja no deixarem fins arribar a la cota 1800m, el Plà de Sant Genís. Aquest indret és un lloc ideal per observar el paisatge i respirar la seva tranquilitat.

.- El retorn el farem pel mateix recorregut de pujada.

[]

Ajuntament de Rialp 2014 © Tots els drets reservats / Desenvolupat per Imatge & Produccions / Diseny i photo Smontero