Vostè està aquí:Home » Senderisme » MOLA DE SALL

MOLA DE SALL

625c99_aa81565a91464c98bb4dab2c3afb78ac.jpg_srb_p_1080_280_75_22_0.50_1.20_0.00_jpg_srb

CIRCUIT CURTA DISTÀNCIA MOLA DE SALL

VARIANTS:

moladesall

RECOMANACIONS I DADES ÚTILS

.- Circuit apte per fer durant tot l’any, vigilant a l’hivern les possibles zones glaçades al creuar els torrents i zones més obagues.

.- El circuit Mola de Sall és ideal per fer rodatges ràpids i canvis de ritme en pujada. La distància i desnivell d’aquest circuit ens permetrà recuperar-nos bé de l’esforç per tornar-hi a l’endemà mentre podem gaudir d’un recorregut entre senders ombrívols i creuant torrents d’aigua fresca.
Trobarem punts d’aigua a tots els pobles i al creuar els torrents.
Val la pena una parada per donar un cop d’ull a la Mola de Sall i remullar-se els peus a la confluència dels rius.

ELEMENTS D’ESPECIAL INTERÈS

CULTURA

ITINERARI

.- Sortint del nucli de Rialp (725m), ràpidament creuarem el poble i agafarem un primer tram de pista, i abans de creuar el Torrent de Sant Antoni, agafem un corriol a la dreta que ens durà fins a la carretera d’Escàs i Caregfue. El tram de carretera, uns 500m, l’hem de fer circulant per la nostra esquerre i vigilant el trànsit, tot i ser una carretera poc concorreguda. Un cop deixem la carretera ràpidament arribarem a la Mola de Sall, on creuarem el torrent. Aquí començarem a enfilar-nos fins gairebé arribar a Sorre, ja que poc abans ens desviarem i anirem a buscar altre cop el torrent, que tornarem a creuar per remuntar el poble d’Escàs entre els seus carrerons esglaonats. Travessarem Escàs i enfilarem la darrera pujada fins el punt més elevat del recorregut, el Serrat de Cotinos. Un cop coronada la senyera que domina l’indret, ja sense treva baixarem primer a Surp i desprès arribarem a Rialp pel Castell.

Trobarem aigua en tots el pobles i ens podrem remullar en la gran quantitat de torrents que creuarem .

[]

Ajuntament de Rialp 2014 © Tots els drets reservats / Desenvolupat per Imatge & Produccions / Diseny i photo Smontero