Mitja 21Qm

Rialp Matxicots Mitja 21 Qm.

Sortint des de la plaça de les Escoles de Rialp, enfilarem de seguida la pujada cap al poble de Surp, des d’on, desprès de continuar pujant “saltarem” fins al poble d’Escàs. Passant per la mola de Sall, arribarem al poble d’Altron, per continuar fins a Sant Josep d’Olp, on serà imprescindible perdre una mica de temps per veure les excel·lents vistes que ens ofereix aquest punt.

Continuant fins a Olp, baixarem ràpidament direcció Sort, passant abans d’arribar a la capital del Pallars Sobirà, pel celler del “Batlliu de Sort”. Com si fóssim al Penedès o al Montsant, travessarem les vinyes per dirigir-nos a Sort. Un pas per la població, el seu carrer major i el parc del Riuet, creuarem el Noguera Pallaresa per vorejar-lo en direcció nord. Arribarem desprès d’un puja baixa continu al camí de la Canarilla, ja al municipi de Rialp, el qual divisarem des de l’altre costat del riu, per finalment arribar al desviament de Sant Joan de Colinos, creuant nosaltres pel pont penjant per entrar ja a la població i arribar a la línia de meta.

Rialp – Surp – Escàs – Altron – Sant Josep d’Olp – Olp – Celler “Batlliu de Sort” – Sort – Rialp

FITXA TÈCNICA

• DISTÀNCIA: 21 km
  • DESNIVELL: 1.100 m. +D(2.200 m acumulats)
  • ALÇADA MÍNIMA : 688 m.
  • ALÇADA MÀXIMA: 1.248 m
  • AVITUALLAMENTS: 3 sòlids i líquids i 1 líquid.
  • SORTIDA: 8:30 h. 18-09-2016
  • TEMPS APROXIMAT 1r: 2:00 h.